fredag 27 augusti 2010

Daqar

Blev en del foton av Daqar idag, ska bara bråka färdigt med sladden (var den nu är...) så jag kan ladda in dem i datorn...
Idag var jag med Åsa i Norrtälje, hon behövde en ny uppsättning kuddar, täcke och lakan och sånt. Vad avundsjuk jag blev! Vill oxå hem och bädda med så mkt nytt!

När vi shoppat det blev det en sallad till lunch, där vi som vanligt blev sittandes i flera timmar och dryftade en massa roliga och intressanta ämnen. Vi tog sen en promenad med hundarna ner på stan, jobbigt sade Foxy men hon skötte sig väldigt bra!

När vi var klara med det åkte vi hem till Åsa för att fota Daqar lite. Vi var i hagen och fotade och solen sken från en härlig hösthimmel, jag älskar höst! D tyckte vi var jobbiga som kom och störde mitt i siestan, men fann sig i våra övningar. Vi passade även på att träna lite visning vid hand, och avslutade med lite granskning. Det skall bli så roligt med Vetlanda!

Gammal bild från betessläppet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en tanke, fundering eller fråga!